Pavarësisht nëse qëllimi juaj është të humbni peshë ose të përmirësoni dietën tuaj, sallata në asnjë mënyrë nuk duhet të mungojë në dietën tuaj të përditshme.

Edhe ndërsa sallata zakonisht shoqëron vaktin tuaj, në fakt mund të jetë një vakt i plotë në vetvete  dhe në fakt një vakt i plotë i përzemërt. Sigurisht, është e mjaftueshme për ta bërë atë në atë mënyrë që të jetë e mjaftueshme në sasi dhe e plotë në përbërës.

Roli i sallatës në dietën tuaj

Sallata ushqen trupin tuaj me antioksidantë, vitamina dhe fibra , duke e bërë dietën tuaj më të plotë. Edhe pse të hash 1-2 racione sallatë në baza ditore është një nga zakonet më të shëndetshme të të ngrënit që mund të kesh, shtimi i salcës me yndyrë të lartë, ëmbëlsirave dhe djathrave  mund ta bëjë atë një barrë për shëndetin dhe figurën tuaj.

Zëvendësimi i një vakt me kalori të lartë me një sallatë të shëndetshme mund të rrisë humbjen tuaj në peshë. Sidoqoftë, duhet të përdorni përbërësit e duhur dhe në sasitë e duhura në mënyrë që pjata juaj të jetë e mbushur me lëndë ushqyese, yndyrna të mira dhe shije.

Si të merrni vërtet një sallatë

* Shtoni proteina

Shtimi i proteinave është thelbësor për ta bërë sallatën tuaj një vakt të plotë. Turqi i prerë në feta, pulë e pjekur në skarë ose e zier, biftek i pjekur në skarë, salmon i tymosur, karkaleca, ton në ujë, bishtajore, djathëra me pak yndyrë ose vezë të ziera  janë shtesa të mira që do të kompletojnë sallatën tuaj. Duke e bërë atë më ushqyese dhe ngopëse. Êshtë e këshillueshme që të shmangni ushqimet e skuqura, si pula apo karkalecat, apo mishrat yndyrore, si proshuta ose proshuta, të cilat përveç yndyrave përmbajnë edhe shumë kripë.

* Mos harroni arrat

Pra, nëse doni të shtoni diçka krokante dhe mbushëse në sallatën tuaj, zëvendësoni me copa arre. Arrat janë të pasura me acide yndyrore omega-3 që janë të mira për zemrën dhe sistemin tuaj nervor, si dhe fibra, për të cilat trupi juaj ka nevojë për një sistem tretës të shëndetshëm.

* Jepni një shije të ftohtë duke shtuar fruta

Frutat jo vetëm që do t’i japin ngjyrë dhe shije sallatës tuaj, por edhe shumë vitamina shtesë, fibra dhe antioksidantë. Prandaj provoni të shtoni farat e shegës, feta të mollës jeshile, rrush të thatë,  mjedra  ose manaferra.

* Kushtojini vëmendje veshjes

Që sallata juaj të jetë një vakt i plotë, keni nevojë edhe për yndyrna të mira. Një lugë gjelle vaj ulliri është sigurisht zgjedhja më e mirë që mund të bëni, ndërsa në kombinim me limon ose uthull bën salcën më të thjeshtë dhe më të shëndetshme për sallatën tuaj. Shmangni përdorimin e veshjeve komerciale, gjalpë dhe majonezë dhe do të kurseni qindra kalori.