Jo vetëm që udhëtimi me tren është i shpejtë dhe i rehatshëm – por ju gjithashtu mund t’i shijoni stacionet e bukur të hekurudhave, si ata historikë ashtu edhe ata modernë.

Dhe këtu janë disa nga këta, njofton Klan Kosova.

Antwerp Central – një perlë në kryeqytetin e diamantit

Nëse mbërrini në qytetin portual të diamantit, Antwerp, me tren, patjetër që duhet t’ia kushtoni kohën shijimit të arkitekturës. Stacioni i madh qendror, të cilin vendasit e quajnë “katedralja hekurudhore”, është një nga vendet kryesore të qytetit. Edhe mbretit Leopold II të Belgjikës i bëri përshtypje kur e pa stacionin pas hapjes në vitin 1905. Komenti i tij ishte: “C’est une petite belle gare”. (“Është një stacion i vogël, por i bukur”).  Qyteti quhet i diamanteve pasi që në lashtësi ai ka strehuar shumë tregtarë diamantesh.

Liege-Guillemins – Një shfaqje prej qelqi dhe çeliku

Në të njëjtin vend, por në kontrast të ashpër me Antwerp: Stacioni hekurudhor Liege-Guillemins – një strukturë futuriste me dritë prej qelqi, çeliku dhe betoni. Çdo ditë 500 trena ndalojnë në stacion, i cili është pak larg qendrës së qytetit dhe në një kryqëzim të rëndësishëm në rrjetin e Europës me shpejtësi të lartë. Ky stacion u krijua nga arkitekti i famshëm spanjoll Santiago Calatrava, shkruan DW.

Stacioni i Amsterdam Central – Një kolos në shtyllat prej druri

Nuk është mbresëlënëse vetëm arkitektura e stacionit qendror të Amsterdamit në Holandë. Ai qëndron në tre ishuj artificialë të mbështetur nga 8687 grumbuj druri. Ndërtesa neo-gotike ishte projektuar nga arkitekti holandez Petrus Cuypers, puna e të cilit orientohej kryesisht nga kisha – dhe me kullat dhe zbukurimet e tij, stacioni mbart njëfarë ngjashmërie me një katedrale mesjetare.

Gare de Lyon – Ndoshta restoranti stacion më i bukur në botë

Gare de Lyon në Paris tashmë duket mbresëlënës nga jashtë: një ndërtesë madhështore e ndërtuar në stilin e Belle Epoque. Por edhe brendësia e tij është e shkëlqyeshme. Dy shkallët prej mermeri të çojnë deri në restorantin ikonik, “Le Train Bleu”. Muret e tij të zbukuruar shfaqin afresket që përshkruajnë peizazhet më të dashura në Francë. Ky është një stacion treni që nuk duhet ta humbësh pa e parë.

Stacioni Qendror i Helsinkit – Një pikë referimi dhe i famshëm në TV

Ky stacion është i famshëm televiziv – të paktën katër statuja të mëdha pranë hyrjes qëndrojnë. Ato shpesh luajnë një rol në fushatat reklamuese dhe janë shenja historike në Helsinki. Nga njëra anë, graniti finlandez i ndërtesës i jep asaj një pamje masive dhe nga ana tjetër, dritaret e saj të mëdha lejojnë të derdhet drita me bollëk. Kjo kryevepër nga arkitekti finlandez Eliel Saarinen u përurua në vitin 1919.

St. Pancras –  një kryevepër viktoriane

Fasada viktoriane me tulla në Londër St. Pancras, tani zyrtarisht St. Pancras International, duket pothuajse madhështor. Brenda, salla të mëdha me shumë dyqane dhe restorante presin udhëtarët. Stacioni është një terminal kryesisht për trenat ndërkombëtarë. Shumica e shërbimeve shtëpiake përfundojnë në King’s Cross, stacioni modern menjëherë pranë tij, ku u filmuan disa skena nga seriali “Harry Potter”.

Stacioni kryesor i Leipzig – terminali më i madh i Europës

Me 23 platforma, një fasadë 298 metra dhe rreth 80,000 metra katrorë sipërfaqe dyshemeje, stacioni kryesor i Leipzig konsiderohet terminali më i madh në Europë. Dhe është më shumë sesa një stacion hekurudhor: këtu ka më shumë se 140 dyqane, restorante dhe shërbime në tre nivele. Për më tepër, ngjarjet zhvillohen rregullisht në sallat anësore. Të dielën, shumë dyqane janë të hapura – një përjashtim në Gjermani.

Stacioni Keleti (lindor) i Budapestit – dikur stacioni më modern i kohës së tij

Budapesti është i pasur me ndërtesa monumentale të mrekullueshme dhe stacioni Keleti është padyshim një prej tyre. U hap në vitin 1884, në kohën e tij ai konsiderohej stacioni hekurudhor më modern në Europë, pasi kishte dritë elektrike dhe kontroll sinjalizues qendror. Në ditët e sotme arkitektura e tij e Rilindjes është ajo që ju bën më shumë përshtypje vizitorëve.

Madrid Atocha – duke pritur në xhungël

Stacioni hekurudhor Atocha, i ndërtuar nga viti 1888 deri në vitin 1892 në stilin Art Nouveau, është një nga dy stacionet e trenit në distanca të gjata të Madridit.  Ai ka një surprizë për pasagjerët: një kopsht i madh tropikal me një pellg breshkash dhe 7000 bimë. Ai gjithashtu shfrytëzohet për të shikuar lart, sepse konstrukti i tij është i famshëm për çatinë e tij gjigante prej hekuri dhe qelqi.

Stacioni Rossio i Lisbonës – I vogël, por i formuar në mënyrë perfekte

Stacionet e bukura jo gjithmonë duhet të jenë të mëdha. Stacioni Rossio i Lisbonës, në sheshin me të njëjtin emër në zemër të kryeqytetit portugez, e dëshmon këtë. Terminali i vogël me dy hyrjet e tij në formën e patkoit u hap më 1890. Fasada është e dizajnuar në stilin Neo-Manueline, një ringjallje e stilit Manueline të shekullit të 16-të aq tipik për Portugalinë.