Vitamina D është një lëndë ushqyese që trupi ynë e përdor në mënyra të shumta.   Ndihmon trupin të absorbojë kalciumin për të mbajtur kockat dhe i mban muskujt të shëndetshëm Ndihmon nervat që të përcjellin mesazhe në tru Ndihmon sistemin imunitar në luftimin e baktereve dhe viruseve. Sasia ditore e rekomanduar e vitaminës D ndryshon me moshën.

Foshnjat deri në 12 muaj duhet të marrin 400 IU në ditë Të rriturit e moshës 71 vjeç e lart duhet të marrin 800 IU në ditë

Rekomandimi për të gjithë të tjerët është 600 IU në ditë.

“Një nga mënyrat më të mira për të marrë një dozë të mirë të vitaminës D është përmes një kombinimi të dritës së diellit dhe suplementeve,” “Rrezet e diellit ofrojnë një burim të mirë natyral të vitaminës D, ndërsa një shtesë mund të ndihmojë në plotësimin e atij burimi, veçanërisht për ata që mund të jetojnë në zona më pak me diell.”

Vetëm disa ushqime kanë natyrshëm vitaminë D. Këto përfshijnë peshkun yndyror, kërpudhat, mëlçinë e viçit dhe vezët.

“Suplementet janë efektive në rritjen e niveleve të vitaminës D dhe mund të jenë po aq efektive në krahasim me burimet dietike të vitaminës D”.

“Studimet kanë treguar se edhe në shtetet ku individët kanë ekspozim të lartë në diell, ka ende një prevalencë të lartë të njerëzve me nivele të ulëta të vitaminës D.”

Disa paralajmërime në perdorimin  e vitaminës D.

Studiuesit thone se  disa njerëz që mund të jenë në rrezik për probleme me veshkat.

Kujdes duhet te  fëmijët, gratë shtatzëna ose laktuese, pacientët e shtruar në spital, ata me sëmundje renale në fazën përfundimtare dhe HIV.

Njerezit duhet te njohin rekomandimet për shëndetin e popullatës në lidhje me kërkesat e marrjes së vitaminës D, pragjet dhe kufijtë e sigurt . Ka dallime të rëndësishme midis suplementeve dhe terapisë. Plotësimi i vitaminës D prej 10 deri në 20 mcg (400 deri në 800 IU) në ditë mund të aplikohet në mënyrë të sigurt në nivel popullsie për të parandaluar sëmundjet skeletore dhe ndoshta jo skeletore. Terapia me doza shumë të larta të vitaminës D mund të parandalojë diabetin e tipit 2 në disa pacientë, por gjithashtu mund të shkaktojë dëm.

Ne nje studim ne njerez me prediabet , afërsisht 30% e niveleve të glukozës së pjesëmarrësve u kthyen në nivelet e tyre përpara studimit nga perdorimi i vitamines D.

Niveli i vitaminës D qe jep   një reduktim jo të konsiderueshëm të diabetit është shumë më i lartë se doza e rekomanduar përgjithësisht e sigurt, kështu që rekomandimet për popullatën e përgjithshme për të rritur nivelet e marrjes se  vitaminës D në këtë shkallë nuk këshillohen në këtë kohë.