Në industrinë e filmit, paraja ka rëndësi, por jo gjithmonë.

Regjisorët premtues mund të kalojnë vite duke u përpjekur të marrin financa të mjaftueshme për të sjellë idetë e tyre në jetë, por përfundimisht ata edhe mund të heqin dorë, të xhirojnë diçka me shumë pak para dhe të humbasin shpresën për t’i treguar ndonjëherë botës krijimin e tyre. Por shikuesit dhe kritikët e filmave jo gjithmonë kanë gjykim të përsosur dhe një film që nuk u mor seriozisht në fillim mund të përfundojë si një hit i vërtetë.

Bright Side menduan se ishte një ide interesante vënia në pah e këtyre filmave. Aktrimi i mirë mund të kompensojnë lehtësisht mungesën e parave. Përpilimi i sotëm ka të bëjë me filmat me një buxhet të ulët që fituan dashurinë e fansave të filmit në mbarë botën.

1. Whiplash (2014)

Ky film dramatik që fliste për një baterist fitoi tri çmime “Oscar” dhe një “Golden Globe”. Në fillim, askush me të vërtetë nuk besoi në idenë e Damien Chazelle. Por më vonë, ai xhiroi muzikalin e famshëm “La La Land”, një thriller muzikor që dukej se kishte të ardhme zero. Prodhuesit menduan se shikuesit nuk do të interesoheshin të përpiqen të kuptojnë ndërlikimet e një marrëdhënie midis një çifti.

Por Chazelle vendosi të bënte një film të shkurtër me një nga skenat nga filmi i tij i ardhshëm dhe ishte vendimi i duhur: ai fitoi një çmim në “Sundance Film Festival”! Pas kësaj, përpjekjet e tij për një kohë të gjatë për ta shndërruar “Whiplash” në një film me metrazh të plotë më në fund u realizuan. Filmi doli të ishte një hit i vërtetë dhe madje ishte në listën e 10 filmave më të mirë të vitit 2014. Filmi përfundoi duke qenë më intensiv sesa pritej të ishte (në fund të fundit, bëhet fjalë për mënyrën sesi lind talenti i ri). Personazhet ishin jashtëzakonisht karizmatikë dhe realistë.

2. Get Out (2017)

Ky film me buxhet të ulët nga një regjisor amator arriti të marrë shumë çmime, duke përfshirë një “Oscar” për “Skenarin më të mirë”, si dhe nominimet për kategoritë “Aktori më i mirë” dhe “Regjisori më i mirë”. Fillimisht, askush nuk besoi në këtë ide që nga tregimi ishte një përzierje e zhanreve të ndryshme: një komedi e errët e shkrirë si me një thriller ashtu edhe me një temë tmerri. Ai gjithashtu preku çështjet e pabarazisë, që zakonisht kategorizohen si një dramë sociale.

Është e vështirë të karakterizosh një film të tillë dhe nuk ishte plotësisht e qartë se cila do të ishte audienca e synuar. Për shembull, fansat e filmit aksion do të mendojnë se ky film ishte shumë i gjatë pasi kishte vetëm një kthesë gjatë gjithë kohës së ekzekutimit dhe ajo ndodhi menjëherë para përfundimit. Por shikuesit dhe kritikët jo vetëm që përqafuan përzierjen e zhanreve, por ata gjithashtu menduan se ishte një kryevepër e vërtetë në kategorinë thriller.

3. Slumdog Millionaire (2008)

Kjo dramë e krimit bazohet në një nga librat më të shitur të shkruar nga një shkrimtar dhe diplomat indian i quajtur Vikas Swarup. Libri tregon historinë për një djalë të ri pa një arsimim që pati fat që të merrte pjesë në një kuiz televiziv, ku mund të fitonte para.

Ideja origjinale ishte mjaft e suksesshme. Regjisori Danny Boyle, të cilin mund ta mbani mend nga filmat “Trainspotting” dhe “The Beach”, vendosi të përziejë Hollywoodin dhe Bollywoodin. Doli të ishte një përrallë klasike për një njeri të varfër, por të ndershëm që arrin shumë – ishte një lloj historie e Hirushes. Por filmi për ëndrrat që realizohen u dhuroi krijuesve të tij shumë çmime. Ata fituan disa çmime “Oscar”, “Golden Globes” dhe një çmim nga “Screen Actors Guild”. Krijuesit arritën që t’i bënin shikuesit të shpresonin për të ardhmen.

4. My Big Fat Greek Wedding (2002)

Krijuesit e këtij filmi arritën të xhironin një komedi të thjeshtë, romantike që doli të ishte interesante jo vetëm për audiencën e saj të synuar, por edhe për njerëzit që nuk ishin as grekë. Historia në vetvete nuk është shumë origjinale: të gjitha ngjarjet rrotullohen rreth një vajze të re greke që bie në dashuri me një burrë amerikan, gjë që vjen si një tronditje për familjen e saj të madhe. Kështu që, i dashuri i saj i ri pritet të përshtatet me kulturën e re.

Personazhet në film janë mjaft karizmatikë dhe dasma e madhe në fund nuk ishte shumë e detajuar. Sidoqoftë, të gjitha klishetë u kompensohen me një humor të madh që iu servua shikuesve. Gjithashtu, pa marrë parasysh se nga jeni, një martesë e madhe me gjithë dramën shoqëruese është diçka që të gjithë e kanë parë të paktën një herë në jetën e tyre, gjë që e bëri filmin jashtëzakonisht të relativueshëm. Ky është sekreti i të ashtuquajturit “magji e filmit” që i bëri të pasur krijuesit e “My Big Fat Greek Wedding” edhe pse buxheti fillestar ishte goxha i vogël dhe skenari nuk kishte shumë përbërje.

5. Paranormal Activity (2007)

Ky film horror me buxhet të ulët u xhirua në një stil pseudo-dokumentar. Krijuesit e tij nuk shpresonin vërtet për një sukses të madh, në fund të fundit, zhanri nuk është diçka që e pëlqejnë shumë njerëz. Prodhimi ishte shumë i thjeshtë: të gjitha xhirimet u zhvilluan në shtëpinë e regjisorit dhe zgjatën vetëm një javë.

Por ishte stili pseudo-dokumentar që e bëri filmin “Paranormal Activity” kaq tronditës. Filmi në dukje i thjeshtë horror fitoi një ton të hollash dhe shumë respekt. Siç thotë kjo përmbledhje, “Paranormal Activity” është një nga filmat më të frikshëm të të gjitha kohërave. Është e vështirë të injorosh gjurmët që ai i lë në psikikën tuaj. Ju e dini që është e rreme, dhe megjithatë, nuk mund të mbeteni të pa tronditur. Makthet janë të garantuara.

6. Split (2016)

Ky thriller i ndërlikuar psikologjik që nuk kishte asnjë lidhje me fjalën “bllokbuster” u prit jashtëzakonisht mirë, në mbarë botën. Dhe ishte sepse profesionistë të vërtetë punuan në film. M. Night Shyamalan, të cilin mund ta dini nga filmat: “Stuart Little”, “The Sixth Sense”, dhe “After Earth”, e drejtoi filmin ku luante aktori James McAvoy i cili tashmë kishte përvojë të luante një personazh me një çrregullim të shumëfishtë të personalitetit nga filmat e tij të mëparshëm.

Historia është për një personazh të quajtur Billy Milligan dhe është shumë interesante. Regjisori i filmit arriti që jo vetëm të tregojë një histori unike për një person që tashmë ishte mbuluar nga shumë dokumentarë, por ai gjithashtu ishte në gjendje të rindërtonte një histori intriguese nga një sëmundje. Është vërtet e vështirë të besosh që ky hit kishte një buxhet kaq të vogël, a nuk është kështu?

7. Lost in Translation (2003)

Historia se si u takuan dy njerëz të vetmuar, të portretizuar nga Bill Murray dhe Scarlett Johansson, ishte absolutisht një film i bombarduar në festivale në të gjithë botën. Në fakt, është vërtet e vështirë të përcaktosh zhanrin e “Lost in Translation”, kjo pasi nuk ka skena të mjaftueshme qesharake për një komedi, është tepër realiste për një goditje romantike, dhe nuk është vërtet një dramë. Sidoqoftë, ka një emocion të madh dhe një dialog në lëvizje.

Përkundër kësaj, kritikët thanë që regjisorja Sophia Coppola arriti të krijojë një film të diskutueshëm, por harmonik që kishte hapësirë të mjaftueshme si për humor ashtu edhe për tema serioze. Arsyeja e suksesit të saj ishte se ajo ishte në gjendje të përshkruajë jetën ashtu siç është: personazhet nuk duken të përsosur dhe nuk përpiqen të tregojnë dashuri që nuk ekziston. Ju mund t’i shihni këta njerëz në rrugë çdo ditë dhe marrëdhënie të tilla ndodhin gjatë gjithë kohës.

8. Good Will Hunting (1997)

Kjo dramë në lidhje me një matematikan të talentuar, u përfshi në 250 filmat më të mirë të rating-ut (IMDb) dhe fitoi nëntë çmime “Oscar”. Në përgjithësi, filmat klasikë të Hollywoodit gjithmonë portretizuan një “djalë i zgjuar” si një gjeni i çmendur ose një anëtar i bandës mafioze, dhe për shkak se personazhi i Matt Damon nuk ishte as ai, askush nuk kishte me të vërtetë shpresa të mëdha për filmin. Por skenari, që nënkupton se të qenit i talentuar nuk do të thotë që problemet tuaja të zhduken në mënyrë magjike (por shpesh vetëm e vështirëson jetën tuaj), ishte interesante për adhuruesit e filmit. Njerëzit nxituan në teatro për të mësuar më shumë rreth gjeniut, njeriut të përditshëm që rrallë largohej nga zyra e terapistit të tij.

9. Little Miss Sunshine (2006)

Ky nuk ishte një film shumë premtues sepse skenari nuk ishte shumë origjinal ose i ri. Bëhet fjalë për një familje të tërë që mblidhen për të realizuar ëndrrën e një vajze. Personazhet dhe ngjarjet ishin të gjitha klishetë e filmit: një djalë adoleshent i inatosur, një person që i mëson të gjithë se si të jenë të suksesshëm në jetën e tyre, një udhëtim rrugor, probleme me policinë, etj. Me fjalë të tjera, këto skena ishin parë mjaft në filma të tjerë .

Sidoqoftë, të gjithë që morën pjesë në krijimin e këtij filmi u vlerësuan në mënyrë kritike: filmi mori çmime për “skenarin më të mirë”, “aktorin më të mirë” dhe “kolonën zanore më të mirë”. Aktorja kryesore, e cila ishte minorene madje mori një çmim të veçantë në kategorinë për “aktorët më të mirë në moshën 10 vjeç”. Në përgjithësi, filmi ishte i suksesshëm për shkak të dy faktorëve: aktrimin e shkëlqyer të realizuar nga Abigail Breslin dhe portretizimin komik të një konkursi bukurie.

10. The Purge (2013)

Edhe pse shikuesit modernë nuk janë shumë të dashur për filmat anti-utopikë, ky film mori dashurinë e miliona shikuesve në mbarë botën. Regjisori që u frymëzua nga veprat e Stanley Kubrick dhe David Fincher arriti të tregojë një histori mbërthyese për pasojat e tmerrshme të krizës ekonomike në ShBA.

11. Don’t Breathe (2016)

Ky thriller me buxhet të ulët doli të ishte një hit i papritur dhe fitoi tri çmime. Regjisori i filmit ishte Federico Alvarez i cili në të vërtetë bëri një ribotim të filmit ikonik të tmerrit, “The Evil Dead” disa vjet më parë. Skenari shkel ligjet e zhanrit: ai nuk kërkon ndonjë empati ndaj personazheve që janë në hapësirën e ngushtë. Pse do të ishim empatikë ndaj tyre nëse vidhnin para nga një veteran i vetmuar i luftës në Irak?

Filmi është gjithashtu plot me elemente shumë të zakonshëm të filmit, me një njeri me çrregullime, një vajzë të frikësuar dhe një shtëpi misterioze të tmerrshme. Por të gjitha të metat kompensohen nga aktorët e mrekullueshëm. Për më tepër, ngjarjet në film ishin goxha dinamike.

12. The Witch: A New England Folktale (2015)

Një film në lidhje me ngjarjet misterioze që ndodhën në ShBA gjatë Shekullit 17 nuk duket kaq emocionues. Dhe ky film me buxhet të ulët, ishte filmi i parë i regjisorit Robert Eggers. Por “Sundance Film Festival” me të vërtetë ndihmoi në publicistikën e filmit. Regjisori arriti të gjente një distributor të pavarur të filmit dhe më pas gjeti një kompani të madhe për ta sponsorizuar atë.

Duket se filmat horror me shumë pak buxhet po bëhen një trend global këto ditë. Vlen të përmendet, ekipi krijues ishte shumë i përpiktë për filmin. Në mënyrë që të dukeshin më realistë, ata përdorën vetëm dritë natyrale si qirinj, për shembull, dhe për të krijuar kostumet, ata vetëm përdorën materiale që ekzistonin me të vërtetë në atë kohë. Buxheti i shtrënguar e detyroi ekipin të mësojë për detajet më të vogla nga kjo periudhë kohore pasi ata duhej të ulnin sa më shumë kostot e shpenzimeve.